FAQ com comprar

• Puc navegar per la botiga sense estar registrat?

Sí. El client pot navegar a la nostra pàgina web sense estar inscrit.

• Puc comprar sense estar registrat?

Sí. El client pot comprar sense estar registrat, com a usuari convidat.

Però si compra sense estar registrat no podrà visualitzar l'estat de la seva comanda des de la botiga online. Per a poder fer un seguiment haurà de trucar-nos o enviar-nos un email.

• Puc saber l'estat de la meva comanda des de la botiga online?

Sí, només podràs fer consultes de l'estat de la teva comanda si t'has registrat i has fet la compra com a usuari registrat.

Fer la compra iniciant la teva sessió és necessari per a que es guardin les dades al teu usuari.

• Com puc consultar l'estat de la meva comanda?

1) Inicia la teva sessió a través del EL MEU COMPTE amb el teu usuari i contrasenya.

2) Dirigeix-te a EL MEU PANEL DE CONTROL. Allí veuràs totes les teves comandes realitzades i el seu estat.

•  Què significa cada estat de la comanda?

PROCESANT: significa que la teva comanda la hem cursat i que el material està sol·licitat a fàbrica. En breu t'arribarà a casa. En cas que l'article sigui personalitzat potser triga una mica més en arribar-te.

COMPLERT: significa que la teva comanda ha estat enviada i entregada.

CANCEL·LAT: significa que la teva comanda ha estat cancel·lada.

• Puc cancel·lar una comanda des de EL MEU COMPTE?

No. Per a poder cancel·lar una comanda hauràs de posar-te en contacte amb nosaltres per telèfon o por e-mail.

• Quin tipus de contrasenya haig d'utilitzar?

Has de crear-la. La contrasenya per obrir un compte personal ha d'estar composta per una sèrie de lletres, de nombres o una combinació de tots dos, sense espais en blanc, i sense accents o similar, que pots inventar-te.

• Per a què serveix la contrasenya?

La contrasenya serveix per fer el seguiment de comandes en curs i/o la realització de noves comandes quan ja has estat donat d'alta. També és essencial per canviar alguna de les dades registrades a El meu Compte.

• Puc canviar l'adreça de lliurament?

Pots modificar el domicili de lliurament, a través de “El meu Compte”. Si la teva comanda ja ha estat tramitada, no podràs realitzar el canvi, per a comandes ja processades.

• Què haig de fer per no rebre comunicacions comercials per e-mail?

Al moment de registrar-te o a l’apartat “El meu compte” o al confirmar la teva comanda, pots triar si vols rebre comunicacions comercials nostres o no. També pots enviar-nos un correu electrònic a la següent adreça: info@proclub.es

• Puc canviar la meva adreça d'e-mail o contrasenya?

Pots modificar el teu email o contrasenya, entrant a El meu Compte.

• He perdut o no recordo la meva contrasenya. Què haig de fer?

A la pantalla d'identificació, existeix un enllaç, al qual pots sol•licitar la reexpedició de la contrasenya. Després la podràs canviar entrant a El meu Compte.

• Quan rebré la meva comanda?

Trobaràs la informació a Condicions Generals de Venda, i a l'apartat Transport i Devolucions.

• Quines són les condicions de devolució?

Pots retornar el producte, sempre que l'embalatge original no hagi estat obert, ni danyat.

• Quines són les modalitats de pagament acceptades?

Pots triar entre les següents modalitats:
1) Targetes de crèdit/dèbit VISA, Master Card, i JCB
2) Paypal
3) Transferència

• Què ocorre si no hi ha estoc del producte que vull?

Et contactarem per oferir-te una solució alternativa, o reintegrar-te l'import pagat.

• Puc enviar diversos paquets a diferents adreces?

Efectivament, però han de ser processos de compra independents. A cada compra has d'indicar clarament l'adreça d'aquest enviament i nosaltres ens encarregarem que arribin a la seva destinació.

• Què passa si no estic a casa quan arriba la meva comanda?

No et preocupis, el transportista fa més d'un intent de lliurament. Si la situació es torna a repetir es posaran en contacte telefònic amb tu per concertar una cita. No oblidis informar-nos sobre un número de telèfon on puguem localitzar-te fàcilment.

• Puc cancel·lar la meva comanda?

Una vegada processada, la comanda no pot ser cancel·lada, ja que ho passem immediatament al transportista per a la seva tramitació.